لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر sunshine مفتخر است با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در درمان موهای زائد بدن در خدمت شما مراجعه کنندگان محترم باشد. در این کلینیک به کمک جدیدترین و سریع ترین دستگاه ها اقدام به درمان موهای زائد بدن می گردد.
لیزر از روش های نوین، موثر وکاملا بی خطر برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن است.
خانم ها و آقایانی که پس از اپیلاسیون و یا اصلاح دچار ضایعات تیره و یا جوش در ناحیه بازو، ساق و صورت می شوند ، فقط با لیزر موهای زائد آن منطقه می توانند برای همیشه بهبود یابند. خانم هایی که از موهای ضخیم و مشکی صورت یا موهای زائد دیگر رنج می برند و یا آقایانی که روی گونه هایشان پرمویی دارند و یا می خواهند خط ریششان را مشخص و مرتب نمایند و یا موهای گردن آنها باعث ایجاد جوش های مقاوم به درمان می شوند می توانند با استفاده از لیزر این موها را برای همیشه از بین ببرند.
برای حصول بهترین و سریع ترین نتیجه توصیه می گردد 4 هفته قبل از شروع درمان از کندن مو به وسیله موم یا بند انداختن و آفتاب گرفتن خودداری کنید. در صورت تمایل شما می توانید از تراشیدن ویا کرم های موبر استفاده کنید. روز قبل از اولین جلسه درمان، موهای ناحیه موردنظر را تراشیده به نحوی که تنها یک میلیمتر از نوک مو از پوست بیرون باشد. همچنین بین جلسات درمان، اصلاح موهای باقیمانده صرفاَ با تراشیدن انجام شود.
از آنجا که اختلالات هورمونی در بسیاری از بیماران پرمو دیده می شود حتما بیمار باید از این جهت برسی شود وگرنه درمان با لیزر تاثیر نداشته و به درازا خواهد کشید.
با استفاده از آخرین نسل از لیزرهای مورد استفاده در این مرکز درمانی تورم، قرمزی و التهاب پوست به حداقل می رسد و این حالت گذرا می باشد اما برای رفع سریعتر ناراحتی از کیسه های یخی که در اختیارتان قرار می گیرد استفاده نمایید.
به منظور حداقل ناراحتی لطفا از کرم های ضدآفتاب و لوسیون های تجویز شده توسط پزشک متخصص استفاده گردد.


t300x182-(1)


t440x300-(1)

Woman legs and feet walking on the sand of the beach with the sea water in the background