ژل

تزریق ژل برای از بین بردن خط اخم، صاف کردن چین های عمیق در دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و و حجم دادن به لب می باشد ودر حال حاضر بهترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل های هیالورونیک اسید است.ماندگاری ژل های هیالورونیک معمولآ تا 18 ماه بوده و سپس جذب می شوند.با درمان نگهدارنده منظم دوام درمان طولانی تر خواهد شد.این ژل ها نیازی به تست حساسیت ندارند و آلرژی ایجاد نمی کنند و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند. تجربه پزشک و تکنیک تزریق صحیح همراه با مشاوره بالینی پیش از تزریق صحیح همراه با مشاوره بالینی پیش از تزریق موجب می شود که نتایج بالینی به خواست های بیمار نزدیک شود.

هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن همه پستانداران برای آبرسانی و ایجاد حجم در پوست وجود دارد.باافزایش سن و عدم مراقبت صحیح از پوست میزان این ماده در سلول های پوستی کاهش می یابد و در نتیجه شلی و افتادگی و پیری پوست ایجاد می شود.

توصیه می شود قبل از تزریق، بیماران از مصرف آسپیرین، دارهای ضد انعقاد خون، ویتامین E، سیر، داروهای مسکن ضد التهابی با دوز بالا برای 2 تا 3 روزقبل از درمان پرهیز کنند که احتمال کبودی در محل تزریق را کاهش دهد.

بعد از تزریق احتمال ایجاد تورم، قرمزی و کبودی خفیفی در محل تزریق وجود دارد که با توصیه ها و داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص به حداقل می رسد.

Before and after lip filler injections. Lips closeup over white