میکرودرم ابریژن

با گذشت زمان پوست توانایی خود را دردفع سلول های مرده از دست می دهد. با انجام میکرودرم ابریژن سلول های پیر و فرسوده پوست برداشته و با تحریک سلول های زایشگر و بهبود در گردش خون، پوستی جوان تر، شفاف تر و محکم تر جایگزین پوست خسته و فرسوده قبلی میگردد.
در این مرکز، میکرودرم ابریژن با استفاده از نسل جدید این دستگاه که ساخت کشور ایتالیا می باشد، بدون نیاز به پودر و با استفاده از هدهای مخصوص در عرض کمتر از 10 دقیقه و بدون هیچ گونه درد و ناراحتی و ایجاد خراش، لایه های سطحی و مرده پوست را برمی دارد و به دنبال آن با کمک هدهای ماساژور مخصوص این دستگاه، کلاژن سازی در پوست تحریک شده و پوستی جوان تر و شاداب تر برای مدتی طولانی ایجاد می گردد. ( این قابلیت در دستگاه های نسل قدیم که با پودر عمل می کنند وجود ندارد.)
این دستگاه برای هر نوع پوست، در هر سن و در هر فصلی از سال بدون نیاز به آمادگی خاصی قبل از درمان کاربرد دارد و بعد از اتمام درمان نیز نیاز به استراحت نبوده و شخص می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد.
حتی قبل از میهمانی ها شما می توانید در کمتر از 10 دقیقه دارای پوستی به مراتب شفاف تر و جوان تر و با چهره ای بسیار متفاوت تر از قبل ظاهر گردید.
این دستگاه برخلاف دستگاه های پودری قدیمی در تمام نواحی بدن از جمله صورت، گردن، پشت دست ها و آرنج و قوزک و پاشنه پا کاربرد دارد.
از دیگر کاربردهای این دستگاه که به طور علمی کاملا ثابت شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• جوان سازی پوست
• پیشگیری و برطرف نمودن چین و چروک های سطحی
• بهبود منافذ باز پوستی و کنترل چربی پوست
• رفع جای جوش و زخم های قدیمی
• بهبود آکنه و لک های حاصل از افزایش سن و بارداری
• لیفتینگ و سفت شدن پوست با تحریک کلاژن سازی
هرچند که بعد از اولین جلسه درمان بهبود چشمگیری در پوست شما مشاهده میگردد اما برای کسب نتیجه طولانی مدت و دائمی نیاز به جلسات درمانی منظم و مستمر و متناوب می باشد. برحسب نوع پوست و تشخیص پزشک حداقل طول دوره درمان 4 تا 6 جلسه با فواصل 3 تا 4 هفته می باشد.
microderm-(1)
microdermia

2014-10-03-16-29-31